Digital Pixel Rotary Watchface voor Android

(1)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Een volledige versie app voor Android, door DenWork Watchfaces.

Digital Pixel Rotary Watchface voor Wear OS is een gratis, volledig aanpasbaar en gemakkelijk te gebruiken horlogegezicht dat u een unieke ervaring zal bieden. Het kan worden gebruikt om alle informatie weer te geven die u wenst, zoals de huidige tijd, datum of zelfs een live afbeelding. Het heeft ook een ingebouwd kompas om u de richting te tonen en de helderheid kan worden aangepast aan uw voorkeur. Het werkt op alle Wear OS-apparaten, zelfs die met een roterend scherm. Het is compatibel met alle horlogegezichten, inclusief die van derden. Het heeft een ingebouwd instellingenmenu, waar u verschillende instellingen kunt aanpassen, zoals de kleur, helderheid of zelfs de tekst. Het kan rechtstreeks op uw smartphone of horloge worden geïnstalleerd of worden gedownload vanuit de Google Play Store.

Programma is beschikbaar in andere talen

Digital Pixel Rotary Watchface voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.0.7

(1)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Digital Pixel Rotary Watchface

Heeft u geprobeerd Digital Pixel Rotary Watchface? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.